اینفوگرافیک

برای تقویت استخوانها این غذاها رابخورید

برای تقویت استخوانها این غذاها رابخورید
استخوان‌ها در طول جوانی قوی هستند اما با ورود به دهه ۳۰ زندگی به آرامی از تراکم آنها کاسته شده و شروع به تحلیل رفتن می‌کنند. این فرایند پس از یائسگی در زنان شتاب می‌گیرد اما روش‌هایی برای جلوگیری از این فرایند وجود دارد. یکی از بهترین خط دفاعی ما مصرف غذاهای مناسب است که استخوان‌ها را تقویت کرده و تراکم استخوانی را در هر سنی افزایش دهد.


پوکی استخوان

۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۱۹
بهداشت نیوز |
تعداد بازدید : ۸۵۷
کد خبر : ۸,۵۴۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید