مصرف چه میزان میوه و سبزی سرحالتان می‌کند؟

مصرف چه میزان میوه و سبزی سرحالتان می‌کند؟

میوه و سبزی ها به عنوان بخشی اساسی از تغذیه سالم شناخته شده اند، اما آیا فواید آنها فقط به افزایش سلامت جسمانی محدود می شود؟
بدون ورزش و با ۱۰ ماده غذایی، سوخت و ساز بدن را بالا ببرید

بدون ورزش و با ۱۰ ماده غذایی، سوخت و ساز بدن را بالا ببرید

ورزش یک راه عالی برای سوزاندن کالری است و انگیزه شما را برای از دست دادن وزن به روش سالم تری بالا می برد.
رژیم غذایی شما تا چه اندازه سالم است؟

رژیم غذایی شما تا چه اندازه سالم است؟

پیشنهاد می‌کنیم شما هم روزانه مواد غذایی مصرفی خود را یادداشت نمایید و در پایان روز مشخص کنید که آیا از تمام گروه‌های غذایی به میزان کافی دریافت کرده‌اید یا نه؟ ​
۷ گام برای افزایش سطح انرژی روزانه

۷ گام برای افزایش سطح انرژی روزانه

اگر گمان می کنید خستگی شما در طول روز، مزمن و بیش از حد است به پزشک مراجعه کنید. اما این را بدانید که بیشترین علل مربوط به خستگی های روزانه ناشی از رژیم های غلط غذایی است.
مواد لازم برای داشتن مغز سالم

مواد لازم برای داشتن مغز سالم

یخچال شما، می‌تواند آینده مغزتان را فاش کند. آنچه که امروز در سفره‌تان می‌چینید، می‌تواند عمر مغز شما را تخمین بزند و احتمال دچار شدن‌تان به آلزایمر را تعیین کند.
افزایش طول عمر با رژیم غذایی پرچرب و کم کربوهیدرات

افزایش طول عمر با رژیم غذایی پرچرب و کم کربوهیدرات

نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد محدودکردن مصرف کربوهیدرات ها و افزایش مصرف مواد غذایی پرچرب می تواند موجب افزایش حافظه و طول عمر شود.
این خوراکی خوشمزه آرتروز زانو را تشدید می کند

این خوراکی خوشمزه آرتروز زانو را تشدید می کند

افرادی که از درد زانو رنج می برند، بهتر است به استخر بروند و شنا کنند. بجز کرال پشت همه انواع شنا برایشان خوب است و اگر هم نمی توانند شنا کنند، در آب با قدم های بلند راه بروند.
با مصرف این گیاه سحرآمیز 100 ساله شوید!

با مصرف این گیاه سحرآمیز 100 ساله شوید!

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید تا صد سالگی عمر کنید؟ پاسخ، احتمالا به دانستن نوع تغذیه مناسب در سال‌های آینده زندگی بشر بستگی دارد.
5 عادت غذایی که زود پیرتان می‌کند

5 عادت غذایی که زود پیرتان می‌کند

اینکه چه می‌خورید و چطور می‌خورید روی تمام جوانب سلامتی‌تان اثر می‌گذارد، حتی روی فرایند پیری‌تان.
با مصرف این مواد غذایی آرامش بیشتری داشته باشید

با مصرف این مواد غذایی آرامش بیشتری داشته باشید

غذاها تاثیر زیادی بر نوسانات روحی ما دارند. برخی مواد غذایی با کاهش میزان هورمون‌ها به بدن در مقابله با استرس کمک کرده، برخی دیگر تنش‌های روحی را در ما تشدید می‌کنند.
با این 11 خوراکی قندخونتان را به سادگی کاهش دهید

با این 11 خوراکی قندخونتان را به سادگی کاهش دهید

برخی از مواد غذایی باعث کاهش سطح قند خون می‌شوند که در ادامه به بررسی این مواد غذایی می‌پردازیم.
خوراکی های مفید و خطرناک برای کلیه را بشناسید

خوراکی های مفید و خطرناک برای کلیه را بشناسید

کلیه یکی از اندام های درونی بدن انسان است که وجود آن برای سلامت بدن ضروری است. یکی از اصلی ترین وظایف کلیه دفع مواد زاید تولید شده بر اثر متابولیسم و مواد خوراکی مصرف شده می باشد.
مواظب اضافه وزن و چاقی خود باشید

مواظب اضافه وزن و چاقی خود باشید

براساس اعلام دکتر صفوی مدیر کل دفتر بهبودتغذیه جامعه وزارت بهداشت اضافه وزن بزرگسالان ایران که بین 60-45 سال دارند 3/39% در مردان و 9/36% در زنان می باشد
لذت بردن از عمری طولانی با این کارها

لذت بردن از عمری طولانی با این کارها

برای داشتن عمری طولانی و همینطور سالم بهتر است یک سری تغییرات سالم در خورد و خوراکتان بدهید و سعی کنید آنان را رعایت کنید
کاهش کلسترول و فشار خون با ترکیب این دو روغن بسیار مفید در رژیم غذایی

کاهش کلسترول و فشار خون با ترکیب این دو روغن بسیار مفید در رژیم غذایی

بارها از تاثیر شگفت انگیز روغن های غیراشباع شده در درمان بیماری ها شنیده اید. ولی این بار نت نوشت اطلاعات مفیدتری در رابطه با درمان و کاهش فشارخون و کلسترول با استفاده از دو روغن خاص به شما ارائه می دهد.
محققان توصیه می کنند؛ رژیم غذایی مناسب برای کاهش کلسترول را بشناسید

محققان توصیه می کنند؛ رژیم غذایی مناسب برای کاهش کلسترول را بشناسید

به گفته محققان، افراد مبتلا به کلسترول بالا بهتر است برای کاهش میزان کلسترول شان شروع به مصرف رژیم غذایی گیاهی نمایند.